21. 11. 2024

14 příspěvků u článku “Nejporuchovější vozy ve střední třídě. Tady vás oprava může zruinovat

  1. Jsou horší situace v životě, které mohou člověka zruinovat, než je např. staré Mondeo.

  2. No tak náš veleslavný Volkswagen se taky nějak neukázal!Kde je ta prapověstná německá kvalita a pravidlo,že Ordnung MUst Sein!!!!!!!

    1. Natankovat např.Natural 95 a jezdit krátké trasy – to dělá pousta lidí úplně běžně a pak se diví. To samé v bledě modrém diesel.

    2. Sharan 2.8 VR 6. Už nikdy více. Ale fakt nikdy. Byl jsem, kdysi rád, že jsem se toho zbavil. Katastrofa. Možná špatný kus, ale i tak. NE

  3. Těžké káry, těžké krabice, ty motory (a jěště další věci) po nějaké době prostě odejdou. Po nějaké době mají dost. S tím se počítá a také se počítá s tím, že prostě půjdete a koupíte si další auto. Takhle je to plánované. Není plánovánoé abyste to koupili auto a jenom jezdili. Kam by přišli, to by nevydělali.

  4. Spoustě věcí se dá předejít, např. já jsem na křižovatce nikdy nestál na brzdě, raději jsem zatáhnul ručku při delším stání a jezdil jsem tak, jako bych žádné brzdy neměl. Několikrát mne to zachránilo před nehodou (brzdy jedovky) Motor jsem po jízdě něchal vždy na volnoběh min 10- 20 vteřin něž jsem to zhasnul aby olej stačil zchladit horké části motoru. Šlapal jako hodinky. Na druhou stranu jsem prudce točil volantem (čepy) prudce jsem se rozjížděl (spojka) ale jen když to bylo už zahřáté. A nechával to stát na ulici (koroze). Úplně to vyšisovalo a vybledlo lak a plasty. To auto ale bylo naprosto spolehlivé a nikdy mne nikde nenechalo. Narozdíl od jiných které jsem zachraňoval startovacími kabely apod.

    1. S brzdama, který se nepoužívají budou dřív nebo později problémy. Zarezlé desky, zrezlé kotouče, zatuhlé vodící čepy.

      1. Brzdy jsem sice šetřil ale občas jsem tomu dal pěkně za uši velmi ostrou jízdou která spíše připomínala rallye. Drifty – pokud byl trochu sníh na který jsem se asi jako jediný i trochu těšil (byla to docela zábava v tom jezdit a užíva jsem si to) Takže jsem ty brzdy i občas procvičil – na to jsem taky dbal. Ale jen na chvilku. Snažil jem se je ale nehuntovat při běžné jízdě. Právě proto abych vždycky zaflekoval když jsem potřeboval. Auto už je pryč (zrezlo) a spousta hezkých zážitků a zábavy je (snad jenom přechodně a dočasně) momentálně minulostí.
        Teď mne mrzí že jsem to podcenil a myslel jsme si že za pár švestek seženu další auto v dobrém stavu (opravdu naivní představa) nedal jsem si víc peněz na stranu. Teď koukám z okna autobusu. Je to takové až smutné.

  5. Málokdo ví, že každou cca třetí nádrž by měl natankovat ne Natural 95 ale Natural 98 aby ulevil motoru. Když jsem to komukoliv vykládal tak na mne zíral jak péro z gauče.

  6. Važte si svého auta dokud ho máte. Přestože má svoje chyby. Spousta věcí je lepších jen na první pohled

  7. Proti tomu co přichází s e-mobilitou jsou to dokonalá auta se zanedbatelnou poruchovostí a lehkou a levnou opravitelností. Pravda ovšem je, že nejlepší auto je služební.😂

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *