22. 11. 2024

3 příspěvky u článku “Letadlo Smartwings muselo nouzově přistát

  1. Takový bulvární a rádoby senzacechtivý titulky, z toho se mně chce blejt….tyto a podobné incidenty mají všechny aerolinky světa, i ty renomované a “zvučnějšiho” jména několkrát do roka. A nejen tyto. Stačí se podívat do běžně dostupné veřejné databáze leteckých incidentů (AVHerald). Pokud cestující dodržují pokyny palubních průvodčích nikomu se při dekompresi nic nestane…problém je ten, že Češi, absolutně neposlouchají bezpečnostní demonstrace cabin crew před vzletem, a pak neví co mají dělat a vykládají novinářům bláboly a jsou v hrozné panice…stačilo by váženi cestující dávat pozor…a to, že Smartwings je jedna z nejhorších hodnocených aerolinek je naprostá lež. Každý rok prochází přísnými bezpečnostními certifikacemi a audity a vychází z nich jako jeden z velmi bezpečných přepravců. Takže ten kdo to psal, ví o tom úplný NIC a měl by radši psát o něčem jiným nebo si to nastudovat! Anebo nepsat vůbec!

  2. Stará letadla? Průměrné stáří stávající flotily čítající momentálně 45 letadel je 13,8 roku. Samozřejmě jsou tam letadla, která jsou ve vzduchu 20 i více let, ale to je běžné i jinde. Swiss má 13 A320 family starších 26 let, Qantas má ve flotile 5 B737-300(400) nejmladší má 33let a několik B717 starších 22let. K tomu ještě několik 30-ti letých Fokkerů 100 a o něco mladší Dash 8-200. U LH taky lze nalézt velké množství A320 family starších 25 let + obdobně stará B747-400, která stále provozují. Mimochodem i A380 už mají 15let.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *