Už není možné to přehlížet. Česká spořitelna má podle všeho dlouhodobý problém, který se jí nedaří řešit. Výjimečně přitom nejde o navyšování poplatků za naprosto samozřejmé věci, jako je zasílání potvrzovacích SMS, případně za směnu deviz při výběru v zahraničí. Klienti na sociálních sítích si ve velkém stěžují na samotnou dostupnost služeb. Ta začíná být v celé bance velkým tématem.
Proč to zase nejede?
Co mělo být budoucností České spořitelny, se tak trochu mění v noční můru. Řeč je pochopitelně o internetovém a mobilním bankovnictví George, které v sobě sice kombinuje spoustu zajímavých funkcí a zakládá si na tom, že poskytuje klientům širokou paletu nástrojů, ale co je to všechno platné, když potom velmi často nefungují ty úplně nejzákladnější prvky, které lidé potřebují v každodenním provozu.
Pokud Českou spořitelnu, respektive George používáte třeba jednou nebo dvakrát za měsíc, ani si toho nemusíte všimnout, ovšem lidí, kteří ho využívají častěji, poměrně často zažívají výpadky nejrůznějšího druhu. Nejde přitom o hlášené servisní zásahy, ty jsou zcela v pořádku a člověk s nimi může počítat. V tomto případě jde o nečekanou nedostupnost aplikace, kterou klienti často musí bance sami hlásit.
“Proč zase nejde George? Potřebuju něco poslat, nemohli byste to na chvíli zapnout?” napsala na facebookový profil České spořitelny jedna z klientek Lenka Rottová. “Bohužel je mobilní aplikace v tuto chvíli mimo provoz. Situaci řešíme a pracujeme na nápravě. Webový George je ale v pořádku k dispozici,” dostalo se jí odpovědi od podpory. To však namíchlo další klienty, kteří okamžitě upozornili, že nefunguje ani webová aplikace.
Nejvyšší poplatky, ale nejhorší služby
“Buďte v klidu, George opět mimo provoz, člověk má na účtu svoje prachy a nic nezaplatí, ani včera to nešlo,” podotkla pro změnu ironicky Romana Bartošková, která se zjevně potýkala s delším a nepříjemným výpadkem.
Z tónu a dikce klientů je naprosto jasně patrné, že výpadky už patří ke koloritu, který musí u této banky zažívat. Někteří to berou s nadhledem, další ale už zuří a hrozí vypovězením účtu. “George se mi dnes ráno odpojil v průběhu zadávání platby. Operátorka mi tvrdila, že je problém v mém prohlížeči. Což nebyla pravda! Proč mi rovnou neřekla, že už zase stávkuje ten váš šunt?” uvedla ostře Světlana Glaserová, která dodala, že si banka účtuje nejvyšší poplatky na trhu, ale její služby jsou kvalitativně pod psa.
Foto: Shutterstock
V tomhle článku jsou samý nesmysly a vůbec bych se nedivil, kdyby tenhle bulvární server Spořka zažalovala. Jsem klientem desítky let, používám George několikrát denně k různým účelům a VŮBEC ŽÁDNÉ výpadky služeb jsem nezaznamenal. A co se poplatků týče, jsou NULA. Tak mi spíš přijde, že se tam u vás “někdo” zbláznil a potřebuje za každou cenu vypotit skandaluzující článek, aby si zasloužil výplatu…
Naprosto souhlasím, jsou to nesmyslné žvásty, sám jsem chtěl napsat podobný komentář. Mně též funguje George perfektně už několik let
Používám Gorge u České Spořitelny od roku1978,používám George už cca 5.roků včetně zahraničí a zatím bez problémů.
Hm 1978? Opravdu? To jste používal George v dobách kdy ještě neexistoval ani normální, natož mobilní Internet…, o mobilech nemluvě
Pán chtěl asi napsat, že využívá Č. spořitelnu od roku 1978 a George 5 let. Už je starší, tak se spletl, není potřeba hned chytat za slovo a ironizovat, ale snažit se pochopit správný smysl komentáře.