Ačkoliv obvykle zákazníci žehrají nad tím, jak je v českých obchodech draho, přičemž mají samozřejmě pravdu, v některých případech se dá nakoupit ještě velmi výhodně. Je však třeba vědět, co se kdy chystá a po čem jít. V tomto případě navíc ještě zohlednit praktiky jednotlivých obchodních řetězců. S jejich znalostí se totiž můžete dostat k opravdu zajímavým nabídkám.
I původní nabídka dávala smysl
Příkladem je aktuálně Lidl, kam lidé masově vyrážejí nakupovat zlevněné husy. Ty zařadil obchodní řetězec do prodeje před pár dny, přičemž poněkud přehnal nabídku, jež se nesetkala s poptávkou.
Vzhledem k běžným cenám je ale třeba říct, že Lidl nacenil husu velmi příznivě. “Hlásím, že v Lidlu mají chlazenou celou husu za krásných 120 kč/kg, hupky šupky do mrazáku a za 3 týdny na pekáč. Za 600,- pro 3 až 4 lidi hostina doma jak fík,” upozornil jeden ze zákazníků na sociálních sítích.
O pár dní později však lidé pod příspěvkem začali sdílet to opravdu zajímavé. Jak se totiž ukázalo, husy nešly tak dobře na odbyt, a to zejména v obchodech, které jsou v menších městech, kde zkrátka není taková poptávka.
Takové slevy ještě nebyly
Tyto obchody potom zahájily masivní akce, aby se hus zbavily do chvíle, než jim projde datum spotřeby a budou je muset vyhodit bez náhrady. Na zboží se tak začaly objevovat typické oranžové cedulky, a to nejprve s 25% slevou, ovšem aktuálně už dokonce 70%.
Objevil se například úlovek husy o hmotnosti 4,7 kilogramu. Ta původně stála 894 Kč, ovšem po sedmdesátiprocentní slevě byla najednou k mání za 169 Kč. To už je za takový kousek naprosto bezkonkurenční nabídka.
Čtěte také: Lidl naštval zákazníky. Prodává naprosto odporné jídlo, nedá se to konzumovat
Dobrou zprávou je, že husy expirují postupně, a to právě v těchto dnech. Lidé proto ve velkém vyrážejí do obchodů Lidl v okolí, aby si sehnali svůj úlovek na svatomartinské hody za pár šupů.
Foto: Shutterstock