Pro snaživé obchodníky je v České republice jednoznačně místo. Etablované obchodní řetězce totiž berou místní zákazníky doslova na hůl, a kdykoliv mohou, navýší nehorázným způsobem ceny. Proto nepřekvapí, že lidé hledají levnější alternativy.
Velmi rychlý růst
A kde je poptávka, je také nabídka. Také proto se v Česku tak moc daří řetězci Action, který zde otevírá jednu prodejnu za druhou. Aktuálně oznámil, že v Praze otevře hned dvě nové prodejny, a dosáhne tak počtu deseti obchodů v hlavním městě.
Otevřením dvou nových prodejen v Praze se přiblížíme ještě většímu počtu českých zákazníků. Jsem rád, že v Praze budeme mít již deset prodejen s pestrým a neustále se měnícím sortimentem,“ řekl Jan Štěpánek, generální ředitel společnosti Action pro Českou republiku. „Díky nasazení našich týmů a věrnosti zákazníků můžeme pokračovat v otevírání prodejen v tomto regionu.“
V České republice však už Action má celých 77 prodejen a stává se tak významným konkurentem pro dosud dominantní Pepco a Kik. Oproti nim nabízí snad ještě nižší ceny, které jsou největším lákadlem pro zákazníky.
Lidé mají obchod v oblibě
Obchody Action jsou poměrně rozlehlé a prodává se v nich na 6000 výrobků v celkem čtrnácti různých kategorií. Mezi ty nejoblíbenější patří trvanlivé potraviny, domácí potřeby nebo hračky. Průměrná cena jednoho produktu nepřesahuje 50 Kč, přičemž celá čtvrtina sortimentu je dokonce levnější 25 korun, což je nevídané.
“Tenhle obchod mám opravdu moc ráda. Pokaždé tu pořídím skvělé věci za neskutečně nízké ceny. Ostatní by se od nich měli učit. Tohle jsou pořádní obchodníci,” říká pro server Mix24.cz paní Hana z Prahy.
Čtěte také: Obchody začaly lidem diktovat, na jaké pokladně mají zaplatit. Češi doslova zuří, tohle si líbit nenechají
Řetězec navíc dokazuje, že nízké ceny nemusí být nutně na úkor kvality. Jeho dřevěné a bavlněné výrobky pocházejí z udržitelných zdrojů. Do letošního roku by k tomu měly mít všechny patřičný certifikát původu.
Foto: Action ČR