
Televizní trh v České republice se velmi dynamicky rozvíjí. Kromě standardních lineárních stanic, které jsou však stále více znehodnocovány příliš dlouhými reklamními bloky, se tu objevuje jedna streamovací služba za druhou.
Atraktivní obsah
Jejich nevýhodou je pro změnu to, že se za ně musí platit. Ovšem oba modely teď velmi umně kombinuje novinka, která se jmenuje Sweet.TV a staví na takzvaném FAST konceptu. Jde svým způsobem o jedinečnou záležitost, která mnoha divákům vyhovuje.
O co jde? Jde vlastně o internetovou televizi, respektive platformu. Lze si jí tudíž představit jako třeba Netflix nebo HBO Max. Rozdíl je v tom, že vysílá na celkem 35 kanálech, které jsou různě tematicky zaměřené. Divák si tedy nevybírá primárně samotný titul, jako je seriál nebo film, ovšem jako v běžné televizi si vybere program, a ten potom sleduje.
“Ukazuje se, že tento model spoustě lidem vyhovuje mnohem více. Nemají totiž tíhu volby, kdy se mnozí v přehršli obsahu neorientují a nedokáží si vybrat,” popisuje televizní analytik Miloš Říha. “Tady si jednoduše pustí program a sledují to, co pro ně někdo připravil.“

Na výběr je pestrá škála
Teoreticky je tu ještě možnost zpětného přehrání, což potom určitou volbu programu umožňuje, ovšem není to primární záležitost. Sweet.TV nabízí celkem 35 programů, které můžete sledovat na internetu nebo ve své chytré televizi.
Mnohé napoví už jejich názvy. Jde například o Nejlepší filmy, Akční zónu, Čas na thriller, Rodinnou zábavu nebo Vesmír komedií. Jak vidno, jednotlivé kanály jsou tematicky velmi dobře zaměřené.
Čtěte také: Konec České televize. Tak už je to tady, lidé nevěří vlastním očím
Na programech se přitom nevysílají žádné druhořadé záležitosti, nýbrž skutečně kvalitní obsah. Teoreticky by měl být financován reklamou, protože je vše zdarma, ovšem výhodou této televize je, že reklamními bloky příliš neobtěžuje a je jich naprosté minimum.
Foto: Shutterstock