Jedna z největších televizních stálic v České republice náhle končí. Mnozí tomu stále nedokáží uvěřit, jelikož to zkrátka byla součást tuzemské televizní nabídky. Všechno má ale svůj začátek a konec, a tak je třeba to zkrátka brát. TV Barrandov oznámila zásadní změny, přičemž jednou z nich je ta, že nepočítá se svým dvorním moderátorem Jaromírem Soukupem.
Už to lítá
Podzimní schéma už bude pravděpodobně bez něj, což je pro tuto televizi velká výzva. Byl to totiž právě Soukup, který moderoval prakticky všechny pořady této stanice. Ať už šlo o Moje zprávy, VIP svět nebo třeba Duely. Dokonce pravidelně dával i své příspěvky s vařením.
Jak se ukázalo, za tyto své služby kasíroval Soukup nemalé peníze. Ještě v době, kdy byl ředitelem a majitelem TV Barrandov, která byla pověstná tím, že neplnila své finanční závazky ani vůči vlastním zaměstnancům, si vyplácel dva až tři miliony korun měsíčně. Tímto způsobem tedy z televize tahal peníze.
Ale i v době, kdy už získal majetkovou kontrolu nad televizí Jan Čermák a vybojoval pro ni ochranu před věřiteli, pobíral Soukup dle finančních výkazů přibližně jeden milion korun měsíčně. Tento lukrativní kšeft mu ale podle všeho definitivně skončil.
Vysílání bylo hrozné
Ačkoliv jeho konec nebyl dosud oficiálně potvrzen a leckde se píše, že by se po standardní letní pauze měl vrátit, podle informací z nitra televize už je hotovo. Jaromír Soukup dokonce ztratil přístup do budovy televize, kterou kdysi vlastnil, ale která mu málem zkrachovala pod rukama.
Toto vykopnutí dřívějšího majitele a moderátora přitom oslavovali nejen zaměstnanci TV Barrandov, se kterými Soukup jednal velmi špatně a navíc jim leckdy neplatil, ale i mnozí diváci. “Těším se na to, co předvedou. Tuhle stanici jsem měl dříve moc rád, ale v posledních letech se na to nedalo koukat. Asi víte proč,” uvedl divák Pavel, který narážel právě na to, že televize nevysílala nic než pořady se Soukupem a zcela rezignovala na jakoukoliv další tvorbu, případně uvádění kvalitních seriálů nebo filmů.
To by se teď mělo změnit, přičemž televize nově cílí na pětiprocentní podíl ve sledovanosti, což už je pro inzerenty zajímavý kousek koláče. Momentálně se ale pohybuje někde pod dvěma procenty a před novým vedením a moderátorským ansámblem bude ještě spousta práce.
Foto: TV Barrandov