Současná doba je stále uspěchanější, a tak je jedině dobře, když se tomu obchodní řetězce přizpůsobují. Také ony totiž tak trochu ztrácí půdu pod nohama, protože se klidně může stát, že lidé začnou jídlo ve velkém objednávat na internetu. To už se dnes děje a tento trend bude pravděpodobně pokračovat.
V obchodech jsou krabičky
Je zkrátka mnohem lepší několikrát kliknout na počítači než trávit desítky minut až hodiny v přeplněném obchodě. Supermarketům proto nezbývá, než lidem jejich nákup co možná nejvíce zpříjemňovat.
Jak by to mohlo a mělo vypadat, ukazuje teď obchodní řetězec Albert. Ten představil takzvané Menu boxy, které slaví obrovský úspěch. Jde o krabičky, ve kterých máte všechny potřebné suroviny k přípravě určitého jídla.
Na výběr jich je značné množství, a to ze všech možných větových kuchyní. Zároveň to slouží jako velmi zajímavá inspirace, když nevíte, co vařit. Takže si můžete udělat třeba indické tandoori, japonské teriyaki nebo třeba chilli con carne. Pokrmů je mnohem více a jsou postupně doplňovány.
“Je to skvělé. Jednoduše vlétnete do obchodu a koupíte jen nějakou tu krabičku,” říká pro server Mix24.cz paní Sofie z Prahy. “Člověk nemá čas na dlouhé nákupy a pořád něco vymýšlet.“
Něco málo dokoupíte
Pravdou je, že v krabičce není úplně všechno a jde především o zeleninu, kterou na dané pokrmy potřebujete. Na obalu je potom většinou ještě pár surovin, které musíte dokoupit v jiných částech obchodu, což už ale není žádný problém.
Čtěte také: Strašný průšvih Madety v obchodech. Najednou prasklo, co Čechům provádí
Novinky v tuzemských obchodních řetězcích by měly jít právě tímto směrem. Navíc je skvělé, že se na menu boxy v Albertu dělají různé akce. Je logické, že je obchod potřebuje vyprodat s blížícím se datem spotřeby, a tak je můžete pravidelně pořídit se slevou. Jsou tu ale i akce, kdy je druhý zakoupený box třeba s padesátiprocentní slevou, což také není k zahození.
Foto: Shutterstock