22. 11. 2024

2 příspěvky u článku “Banky začaly lidem rušit účty za názor. Pokud se jí nebudete líbit, jednoduše vás vyhodí a zablokuje karty

  1. Copak pokrytci v redakci, máte snad zakázáno uvést jméno toho britského politika, kterého se banka snažila šikanovat za názor? Jinak tak by to dopadlo, kdyby byla zrušena možnost platby v hotovosti a dalo se platit jen elektronickou cestou, což je dlouholetý vlhký sen vládnoucí třídy. To nesmíme dopustit.Vládci by do rukou dostali nad lidmi dole takovou moc, že všechny totalitní zřízení, které se na planetě zemi kdy objevily, byly by v porovnání s novou elektronickou diktaturou jen takovým slabým čajíčkem.

  2. Upřímně, toto se mně stalo v roce 2009 v Komerční bance a.s., ovšem tehdá nějaká výpovědní lhůta mně udělena nebyla. Během tuším srpna 2009 o víkendu při platbě kartou v obchodě byla transakce zamítnuta. Na infolince mně nebyly schopni odpovědět. Až téměř po 2-3 týdnech a stížnostech u ombudsmana banky (ke kterému se stížnosti ani nedostaly), jsem se od ředitele jedné z poboček dozvěděl, že jsem byl nepohodlným klientem a oficiální stanovisko bylo ztráta důvěry. Veškeré finanční prostředky banka převedla na technický účet a jediné co jsem mohl, bylo peníze vybrat. Jinými slovy jakákoliv veřejná kritika, upozornění na nedostatky, podněty pro banku, atd. byly pro ně nepohodlné. Takže žádná velká novinka.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *