18. 10. 2024

5 příspěvků u článku “Česká spořitelna má pořádný malér. Klienti už toho mají plné zuby, tohle není vůbec dobré

  1. V tomhle článku jsou samý nesmysly a vůbec bych se nedivil, kdyby tenhle bulvární server Spořka zažalovala. Jsem klientem desítky let, používám George několikrát denně k různým účelům a VŮBEC ŽÁDNÉ výpadky služeb jsem nezaznamenal. A co se poplatků týče, jsou NULA. Tak mi spíš přijde, že se tam u vás “někdo” zbláznil a potřebuje za každou cenu vypotit skandaluzující článek, aby si zasloužil výplatu…

    1. Naprosto souhlasím, jsou to nesmyslné žvásty, sám jsem chtěl napsat podobný komentář. Mně též funguje George perfektně už několik let

  2. Používám Gorge u České Spořitelny od roku1978,používám George už cca 5.roků včetně zahraničí a zatím bez problémů.

    1. Hm 1978? Opravdu? To jste používal George v dobách kdy ještě neexistoval ani normální, natož mobilní Internet…, o mobilech nemluvě

      1. Pán chtěl asi napsat, že využívá Č. spořitelnu od roku 1978 a George 5 let. Už je starší, tak se spletl, není potřeba hned chytat za slovo a ironizovat, ale snažit se pochopit správný smysl komentáře.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *