Těžko tomu uvěřit, ovšem Česká republika se opravdu stává lákavou destinací pro nejrůznější obchodní řetězce, které zde dosud nepůsobily. Často jde přitom o velmi známá jména, o jejichž vstupu na tuzemský trh se místním zákazníkům dosud ani nesnilo.
Skvělá možnost nákupu
Ostatně, nějakou dobu tento proces už probíhá. Do Česka se tak před pár lety rozhodl vstoupit třeba irský řetězec Primark, do kterého přitom Češi předtím museli vážit dlouhou cestu až do Drážďan, kde se dlouhou dobu nacházel nejbližší. Dnes ho mají na Václavském náměstí a budou se otevírat další prodejny.
Podobně legendární status má u řady zákazníků také řetězec Woolworth. “Vždycky, když jedeme do Německa, tak se tam stavujeme. Mají obrovskou nabídku zboží za neuvěřitelně nízké ceny. Pokaždé tam vybereme zajímavé kousky, které potom dlouhou dobu používáme,” říká pan Antonín z Plzně.
Woolworth je společností, jejíž historie se začala psát už v roce 1879. Dnes má tisíce prodejen po celém světě, zejména ale stále v domovském Německu. Zajímavé přitom je, že v posledních letech rozjíždí významnou expanzi.
Konkurence posílila
Pravdou totiž je, že tento tradiční řetězec se nechal tak trochu předběhnout novou dravou konkurencí v podobě Pepca, Kiku nebo Actionu. Přitom to byl právě on, kdo tento model vymyslel. Řeč je o prodejnách, kde se prodává oblečení, domácí potřeby, hračky a spousta dalšího vybavení, stejně jako drogerie a okrajově také vybrané potraviny.
Teď se tedy Woolworth rozhodl, že vrátí úder, z čehož mohou zákazníci jen a jen profitovat. Tyto řetězce jsou už standardně velmi levné, a pokud si ještě navíc začnou konkurovat, bude to především cenou. Můžete se tedy těšit na to, že si nakoupíte velmi levně.
Společnost již informovala o tom, že jedná s majiteli vhodných nemovitostí o nájemním vztahu. První prodejny by se měly začít otevírat již v příštím roce.
Foto: Shutterstock