Podle některých turistů se služby v oblíbeném Turecku poměrně výrazně zhoršují. Trend měl započít již přibližně před dvěma lety a podle všeho stále pokračuje. Ačkoliv například čeští dovolenkáři do této destinace vyrážejí stále častěji a i tato sezóna by mohla přinést nový rekord, hosté z dalších zemí už prý často volí jiné destinace.
Opravdu nepěkný pokoj
To však nebyl případ Martina Willmotta, který si zaplatil dovolenkový balíček v tureckém Marmarisu. Nabídka se mu dle katalogu velmi líbila a cenově byla poměrně výhodná. Ovšem klient těžko mohl počítat s tím, že za to dostane naprosto otřesné služby.
“Na prostěradlech byla krev a na matrace pod chráničem byla hodně špinavá. Viděl jsem i skvrny, které vypadaly jako od moči. Celé to bylo odporné a dělalo se mi zle z toho, jen tam tak být,” vypověděl host dle serveru Daily Mirror.
“Bylo to jako bych navštívil hotel z pekla. Byl jsem opuštěn v Turecku a oni odmítli s tím cokoliv dělat. Nedostal jsem ani částečné odškodnění,” uvedl Martin. Ten dodal, že samotný hotel byl řešen zcela nevhodně a dokonce nalezl elektrické zásuvky ve sprchovém koutě, což je mimořádně nebezpečné.
Musel si zaplatit jiný hotel
Bylo jasné, že tady nemůže strávit ani první noc. Martin tedy vyrazil do jiného hotelu, kde se ubytoval na vlastní náklady. Když se potom vrátil, chtěl vše řešit s cestovní kanceláří Galaxy Holidays. Ta však uvedla, že měl svou situaci řešit na místě a stěžovat si v hotelu. Odškodnění mu odmítla, což vedlo k tomu, že turista napsal řediteli kanceláře a navíc vše zveřejnil v médiích.
Podobné trampoty čas od času zažívají i čeští turisté. Ve dvou posledních sezónách se snesla kritika především na hotely z Egypta, Tuniska a právě Turecka. Mnohdy přitom ke zlepšení nevede ani stížnost na místě, a tak lidé musí trávit dovolenou v prostředí, které jim absolutně nevyhovuje.
Foto: Shutterstock