21. 11. 2024

3 příspěvky u článku “Jak dopadla baterie Tesly po 8 letech provozu? Chudák, kdo si ji v bazaru koupí

  1. O to bruselským byrokratickým šmejdům jde aby individuální mobilita, tedy vlastnit osobní dopravní prostředek, se stal jen výsadou boháčů a ti chudší ze silnic a dálnic vypadli, nikam nejezdili a nevytahovali paty z domu, maximálně jen jezdili veřejnou dopravou makat do montovny a po šichtě alou zpět domů. Proto taky Brusel chce i zakázat spalovací motory aby plebs neměl žádnou možnost jezdit osobními auty. Ekologie je jen krycí mlha chystaného omezování práv lidí, práva vlastnit automobil a cestovat.

  2. Životnost baterií je obecně známá věc. V autech jsou v podstatě ty samé baterie jako v telefonu, aku šroubováku, sekačce apod. Těch 8 let zhruba odpovídá, maximum bych viděl někde okolo 10 let. To samé platí pro baterie v domácích fv systémech. To je mimochodem stejný nesmysl jako elektroauto. Vy si pořídíte solární elektrárnu za půl mega, z toho polovinu dostanete sice dotaci, ale každých 10 let budete muset za stovky tisíc koupit nový střídač a baterii, na což vám už ale nikdo žádnou dotaci nedá, takže ve finále za 30 let životnosti panelů zaplatíte za servis a nd víc než ušetříte na elektřině ze sítě. S auty je to stejné, v zahraničí dostanete masivní dotaci, koupíte si elektromobil a za 8 let si musíte koupit novou baterii, na kterou vám ale už nikdo žádnou dotaci nedá. Ten systém je jasný, oni chtějí snížit počty aut mezi lidmi, protože elitám vadí, že musí stát v kolonách na přeplněných silnicích jako my, obyčejné lopaty. Nic jiného v tom není. 10% nejbohatších bude jezdit auty, zbytek sockou. Mě už se to netýká, je mi 45 let a těch 30 let, než mi doktor sebere řidičák doklepu se svým 15 let starým benzínovým autem, které nemám jakožto automechanik nejmenší problém udržet těch dalších 30 let v provozu, ale dnešní mládež dopadne tragicky. To co je čeká, to je horší než byli komouši. Na druhou stranu lze předpokládat, že k žádnému zákazu spalovacích motorů v tomto století nedojde, EU to bude muset přehodnotit, protože taková blbost je zcela nerealizovatelná, navíc část lidí si individuální mobilitu dobrovolně vzít nenechá.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *