Popularitu internetového nakupování potvrzují statistiky, z nichž vyplývá, že se počet nakupujících každoročně zvyšuje. Během pandemie koronaviru pak dokonce skokově – podle ČSÚ za poslední dva roky narostl počet Čechů nakupujících online o polovinu. V eshopech jsou nyní jako doma i starší lidé a kurýři nyní rozváží i zboží dříve typické pouze pro kamenné prodejny. A ať chceme, nebo ne, doba se změnila a letošní rok budeme v eshopech jako doma možná ještě více než v předchozích letech. V tomto článku se dozvíte, jak nakupovat levněji a bez starostí.
Proč si nakupování přes internet oblíbíte?
Pokud jste doposud preferovali kamenné prodejny a nákupní centra, možná je nejvyšší čas, abyste svůj konzervativní postoj přehodnotili. Důvodů, proč preferovat eshopy a nakupovat z pohodlí domova, se nabízí víc než dost.
Bezpečnost a ochrana zdraví
Nedávno to byla Delta, nyní zase Omikron. Koronavirus si zatím nechce dát pokoj, a na místě je proto určitý společenský odstup. Ne snad, že bychom měli sedět v hermeticky uzavřeném prostoru a čekat, až pandemie ustoupí – vyhýbání se přelidněným obchoďákům je přesto to nejmenší, co můžeme pro zpomalení šíření nákazy udělat. Specifickou sortu zákazníků, kteří by měli eshopy vyloženě preferovat, jsou lidé trpící závažnými onemocněními – pokud se nechcete nakazit koronavirem nebo chřipkou, nakupujte raději ze svého gauče.
Komfort a časová nenáročnost
Nakupování přes internet je neoddiskutovatelně pohodlnější a rychlejší než výprava do nákupního centra. Namísto přípravy, cesty a následně až několikahodinového bloumání mezi regály, si stačí otevřít prohlížeč v počítači. Anebo v mobilním telefonu – třeba během odpolední kávy v altánu na zahradě. Cítíte ten rozdíl?
Úspora vždy na prvním místě
Proč je zboží v eshopech levnější než v kamenných prodejnách? Platí to téměř vždy a důvod je prozaický – provozovatelé eshopů mají obecně nižší náklady a mohou si díky tomu dovolit nastavit ceny níže než běžné obchody.
Navíc se nabízí spousta dalších možností, jak při nákupech v eshopech ušetřit ještě mnohem více peněz. Pozornosti se těší především slevové kupóny a kódy. Vydávají je téměř všechny významné eshopy a v posledních letech s nimi nešetří ani menší obchodníci. Používání slevových kupónů je jednoduché a slevy se často pohybují až desítkách procent.
Kde slevové kupóny seženete?
Ke slevovým kupónům se může dostat každý. Eshopy je rozdávají nově registrovaným zákazníkům, jindy zase jako odměnu za nákup. A často jen tak – každému, kdo odebírá tzv. newsletter. A existuje ještě jednodušší způsob, jak se k nim dostat: prostřednictvím vyhledávače na portálu PandaKupony.cz.
Na PandaKupony.cz najdete všechny oblíbené obchody a slevy na jednom místě. Zajímá vás například Baumax sleva? Pak není nic jednoduššího, než si známý hobby market najít v databázi a nechat si zobrazit přehled akčních nabídek.
Nakupování se slevovými kupóny probíhá standardním způsobem. Jakmile najdete požadovanou slevu – například Bambule slevový kód na dopravu zdarma nebo kolo štěstí, prokliknete se přes něj do eshopu a provedete nákup. Sleva se vám automaticky započítá do ceny nákupu.
Porovnávejte ceny a vyčkávejte na správnou chvíli
Ačkoliv vám slevové kupóny ušetří spoustu peněz, naprosto zásadní je i správné načasování samotného nákupu. Zdaleka nejnižší ceny prodejci po Vánocích, během nákupních svátků black friday a cyber monday či na přelomu ročních období, kdy obvykle probíhají výprodeje.
Pokud vždy počkáte na vhodnou chvílí – a navíc využijete porovnávače zboží (např. Heureka.cz, Zbozi.cz), vaše rodinná kasa prožije mnohem lepší rok.
Asi už jsem si ověřil myšlenku, že novinářům nemá cenu nadávat ani je nějak dehonestovat.
Je to podobné jako nadávat dělníkovi ve fabrice, že vyrábí koupací gumové kačenky pro centrální Saharu.
Jim je to jedno.
Klidně by vyráběli i šnorchly pro chobotnice, kdyby jim to někdo náležitě zaplatil.
Nadpis: ,,Jak letos nakupovat přes internet,, je toho příkladem.
Já jsem sice jen senilní dědek, kterej by už měl nakoupeno spoustu zaručeně nezničitelných hrnců z uhlíkové oceli, kdyby uměl vařit,
ale tak senilní zase nejsem, abych si neuměl nakoupit ve slevách a to i na internetu!!
Telegraf nepoužívám už od svých čtyřicátých prenarozenin!
I klasického telefonu, s vytáčecím věncem, jsem se dokázal vzdát už v roce 1990!
Ale kdybych náhodou potkal někoho, kdo nezná slova: ,,sleva,, ,,kupón,, nebo ,,internet,, například čerstvě rozmrazeného neandrtálce, tak mu mailem pošlu odkaz na váš článek..
Jinak díky za snahu a těším se na další články typu : ,,jak letos dýchat kyslík a správně otevírat srdeční chlopně!,,
^^Užitečné hlavně pro kardiaky ^^
👍👍👍
Jste mě pobavil, až na to, že pokud dotyčný neandrtálec nezná internet, nepošlete mailem ani prd, natož ten odkaz. Ale můžete mu to poslat/vybubnovat přes tamtamy. 😀
Však já mu to klidně pošlu! To je jeho problém, že se neumí přihlásit a přečíst si ho.
Však tady na mixu se to taky zjevně neřeší!
Klidně si napíšou uživatelský návod k internetu na internet.
Jako v roce 2005, proč né! Ale dneska? To jako napsali pro koho?
Pro děti co dostali první iphone? Nebo pro babku, co 20 let ignorovala internet a v osmdesáti se rozhodla koupit počítač kvůli nakupování?
Kdyby tam aspoň byla varování před podvody, před platbou předem na neověřených eshopech, nebo nějaká doporučení, jak převzít balíček z eshopu na dobírku (otevřít už na poště).
Ne, to tu neni, protože je to vydání pro zvláštní školy a čerstvě vylíhnuté želvičky, které hned jak vylezou z písku tak instinktivně zamíří do moře nebo na mix24, aby se naučili nakupovat na internetu!!
Možná se pletu, ale snad i půměrně inteligentí pták Dodo, který umí do googlu napsat: ,,jak nakupovat přes internet,, čeká trochu víc informací, než nabízí tenhle blábol.
Soutěž:
Kdo objeví ty dvě odporný hrubky v ,,i/y,, dostane…přez držku! 😀 😀
Asi dostanu první cenu – přes držku…. já je objevila 😀 :-D. (děti co dostali-y, želvičky…. se naučili-y)
Dámu bych nikdy neuhodil ani v sebeobraně!
Takže dostanete až druhou cenu, polibek od želvičky!
No jestli letos to nevim. Ale před lety to výhodné bylo. Koupil jsem boty za pětku. Původní cena skoro deset. Také jsem sednul na lep jakémusi výprodeji. Místo originálních rudých bot se vzpínajícím se koněm ze stáje od Enza(už znáte značku šelmy co jsem kupoval) mi došly jakési červené gumovky do vody asi… šikovní kluci. Nejdříve šok, pak amok a pak smích co jsem za prvoka. Moje vina. Křustky k popelnici, na reklamaci z vysoka, protože,, nádraží Čeljabinsk asi,, a poslední nákup přes Net. A vážně. Už nic podstatného.
Chudák Enzo Ferrari, umřel mu syn a ještě musel kromě automobilových závodů dělat i boty.
Já bych ale čekal vyšší cenu než 5 nebo 10 litrů.
Nebylo to ve stylu těch Ferrari koloběžek, co dávají na Shellce za body?
Taky jsem si objednal přes internet! Kšiltovku od Napoleona!
Došel mi kulich z Kiky a dvě flašky koňaku Napoleon.
Jenže já tušil, že kšiltovku vyrobí děti v Bangladeši ale šlo mi hlavě o ten chlast a o to, abych jeho koupi zamaskoval před manželkou.
Už jenom chybí reklama na teplou vodu.
Reklamy na teplou vodu prý zakázala evropská unie.
Nezakázala teplou vodu, ale pouze její propagaci v zájmu greandealu – uhlíkové neutrality.
V plánu je i přesná definice pojmu ,,teplá voda,,!
Podle nejnovějších výzkumů státního energetického regulačního úřadu je ,,teplá voda,, každá molekula H2O, která není v pevném skupenství.
V jistých kruzích se spekuluje, že se chystá kromě kotlů, i regulace na bojlery.
Nově by měl být každý bojler omezený na 0.1°C!