Je jen málo pozitivních věcí, které se dají najít na obchodních řetězcích v České republice. Zákazníci totiž obvykle vidí hlavně to, jak moc vysoké částky musí platit za své nákupy. Mnohým to už nepřipadá normální, jelikož za potraviny musejí vynakládat poměrově více než třeba před deseti lety. Sice mají podstatně vyšší plat, ale potraviny zdražily ještě více.
Tohle se povedlo
Nejsou výjimkou ostatně ani takové výrobky, které za poslední dva roky svou cenu třeba i zdvojnásobily. Nejvyšší nárůst je u zeleniny a ovoce, olivových olejů, pomerančových džusů, kuřecího masa a spousty dalších položek, které kupujeme každý den.
Řetězcům se ale do plošného zlevňování příliš nechce, a tak zákazníkům házejí alespoň drobky, jako to činí právě teď Kaufland se svou novinkou. Ten už nějakou dobu jede svou marketingovou kampaň Nekrm koš, kterou teď rozšířil o věc, která je zákazníkům rozhodně po chuti.
Vše je sice vydáváno hlavně v duchu toho, aby se zbytečně neplýtvalo potravinami, ovšem situace v Česku je tak špatná, že zákazníci v tom vidí především příležitost k finanční úspoře. Jde totiž o speciální stojany, ve kterých se bude objevovat výrazně zlevněné zboží, které je třeba spotřebovat.
Dá se hodně ušetřit
“Je to skvělé. Když jdu do Kauflandu, tak jako první zamířím k tomuto stojanu, kde si naberu všechno možné. Tam jsou konečně normální ceny, ne jako ve zbytku obchodu,” říká paní Anežka z Prahy. Tyto stojany najdete ve všech prodejnách tohoto obchodního řetězce, přičemž by se měly vyskytovat hlavně v oddělení ovoce a zeleniny.
Ve stojanech ale najdete výrobky různých kategoriích. K dispozici jsou také chladící vitríny, ve kterých najdete produkty, které vyžadují sníženou teplotu. Také z nich můžete vybírat s výraznou slevou.
Čtěte také: Sušenky z Kauflandu vás odrovnají. Kupovali je všichni, ale našla se v nich hrozná věc. Okamžitě je vyhoďte
Podobné aktivity posiluje také sesterský Lidl, který opět láká na potraviny, které se blíží ke svému datu spotřeby a je potřeba, aby se zkonzumovaly. Půjde o zboží všech kategorií, které doplní již existující oblíbené tašky s ovocem a zeleninou za 25 Kč.
Foto: Shutterstock
Jasné. Košem co vyhazují si naplňte pusy. Trapné
Dobrý nápad. Potraviny se nemají vyhazovat, ale konzumovat.