
Je bohužel negativem tuzemského trhu, že ho ovládají zahraniční obchodní řetězce. Ty pochopitelně nemají žádný vztah k České republice, kromě toho, že na ní chtějí co možná nejvíce vydělat, což se projevuje v nebývale vysokých maržích například Lidlu nebo Kauflandu.
Tuzemské výrobky z nové řady
Zároveň na to žehrají i čeští dodavatelé, protože jim v obchodech chybí důležitá podpora, kterou mají naopak třeba němečtí dodavatelé u svých domovských řetězců, jež však dominantně působí i v České republice.
Ovšem nelíbí se to ani zákazníkům, kteří v posledních letech ustupují od populárních výrobků zahraniční provenience, u kterých se ukazuje, že je jejich výrobci pro tuzemský trh nemístně šidí. Naopak se velké oblibě těší výrobky od zdejších zemědělců.
Právě na to teď zareagoval Kaufland, který rozjel novou privátní značku pod názvem K-Jarmark Ryzí chuť. Pod ní už teď prodává přibližně 330 produktů, a to hlavně uzenářských a řeznických. Jak už jméno napovídá, zaměřuje se na autentickou chuť těchto výrobků, jež v moderní produkci už často schází.

Není to vůbec špatné
“Všechny výrobky K-Jarmark připravujeme společně se spolehlivými českými výrobci. Jelikož je pro nás kvalita opravdu na prvním místě, tak i produkty z nové řady uzenin podléhají přísným normám a pravidlům,” uvedla pro server Mix24.cz mluvčí Kauflandu Renata Maierl.
Slova o tom, jak tato značka navazuje na tradici českých jarmarků, můžeme asi klidně přeskočit. Důležité je sdělení, že se výrobky dělají dle jedinečných a poctivých receptur jednotlivých dodavatelů. Samozřejmostí je potom vždy ta nejvyšší kvalita.
Čtěte také: Kaufland rozjel v Česku masivní slevy. Tak levné potraviny tu snad ještě nebyly
V této řadě můžete narazit hlavně na masné výrobky, jako jsou párky, šunky, salámy nebo slaniny. Něco podobného ostatně již před časem předvedl sesterský řetězec Lidl, který s tím měl také úspěch.
Foto: Shutterstock