
Sociální sítě jsou aktuálně plné stížností zákazníků na kvalitu zpracování vozidel značky Tesla. Ta je dnes zcela dominantním dodavatelem elektrických vozů a těší se skvělému renomé. Právě proto by její zástupci v čele s excentrickým Elonem Muskem měli zbystřit, protože ne vše se zdá být aktuálně zvládnuté tak, jak by to zákazníci očekávali.
Zpracování pokulhává
Tesla vyrábí hned několik modelů, ovšem patří k dražším značkám. Cenově konkuruje luxusním prodejcům, jako je BMW, Mercedes nebo Audi. Ti si přitom zakládají na špičkovém zpracování a skvělých interiérech. Jak se ale zdá, právě to Tesle ujelo.
Jako na potvoru si zákazníci stěžují především na vlajkový model značky, kterým je vůz Tesla Model S Plaid. Ten se prodává za nemalé peníze, když základní verze startuje přibližně na 3,5 milionu korun. Za takové peníze už by jeden očekával špičkové zpracování.

Kvalita na jiných místech
Namísto toho však majitelé vozu houfně hlásí, že jim v interiéru slézá barva, případně odpadávají kousky volantu, jak demonstrují na fotografiích. “Opravdu se tohle děje u modelu Plaid S už po ujetí 12 tisíc kilometrů,” ptá se jeden z uživatelů a přikládá obrázek odlupujícího se volantu. Zjevně jde o vážný problém s kvalitou, protože v tomto vláknu následuje přehlídka fotografií s tou samou závadou.
Ne všichni jsou ale překvapeni. Tesla totiž dosud neoplývala zrovna vysokou kvalitou interiérů. Výrobce se soustředil spíše na výdrž baterií a funkčnost jedinečné funkce, kterou je autopilot. Na druhé straně, i toto by měl mít už při současné masové výrobě zvládnuté, pokud žádá zákazníky o takové peníze.
Foto: Shutterstock
Když to řeknu hodně slušně,co do kvality je to kopa hovězích výkalů!!!!!!!!!!