
Lidl býval u mnohých zákazníků velmi oblíbeným obchodem. Jenže potom na něj vypluly ne úplně pozitivní věci. Například v Německu poukázali na triky, které tento řetězec používá, abyste toho nakoupili více.
Lidem to vadí
Ještě větším problémem v České republice se však po určitou dobu ukazovala nedostatečná kvalita prodávaných výrobků, kdy Státní zemědělská a potravinářská inspekce Lidl často veřejně kárala a pokutovala. Postupně se také vytratily diskontní ceny, přičemž dnes nad cenami některého zboží zůstává doslova rozum stát.
Teď zákazníci poukázali na další nešvar, který se v tomto obchodním řetězci vyskytuje. Jde o relativně novou věc, která přišla s tím, jak byla pro prodavačky na ploše zavedena bezdrátová komunikace. Možná jste si také všimli toho, že každá má na uchu sluchátko.
Pakliže by si tímto způsobem vyřizovaly jen potřebné věci k práci, jak to bylo zamýšleno, bylo by to v pořádku. Jenže to se neděje. “Já to popravdě nemohu vystát. Kolikrát si vybírám zboží a vedle mě prodavačka něco šveholí. Už jsem se několikrát zeptala, co mi to říká. A ona, že nemluví na mě, ale na kolegyni. Jenže ta nikde,” říká pro server Mix24.cz paní Božena.

Není to příjemné
Podobný pohled mají i další zákazníci. “Je to opravdu hrozné. Prodavačky jsou kolikrát jako tělo bez duše, které na vás nereaguje, protože je zabrané do konverzace s kolegyněmi,” říká pan Roman z Prahy. “Vybíráte si zboží a vedle vás prodavačka doplňuje regály a zároveň sděluje detaily ze svého soukromého života, které by si měla nechat pro sebe. A ještě se u toho trapně hihňá. Je to mimořádně neprofesionální a leze mi to na nervy.“
Podle pohledu některých zákazníků se tímto zážitek z nakupování v Lidlu výrazně zhoršil. “Vždyť oni povídají i na kase. Pak se jich na něco ptám a nevím, jestli mluví se mnou nebo s kolegyní. Někdy ani nereagují a jen koukají,” uvedl zákazník pan Jindřich.
Čtěte také: A je to venku. Prasklo, jak Kaufland a Lidl šidí Čechy. Tak to se podržte
Jak se zdá, toto se Lidlu skutečně nepovedlo. Tímto krokem sledoval pravděpodobně to, aby se personál na ploše lépe koordinoval, ale bezděky mu tak přihrál prostor k bezbřehé komunikaci, která otravuje zákazníky.
Foto: Shutterstock