
Obchodní řetězec Lidl se opět vyznamenal. A je to tentokrát myšleno jak v pozitivním, tak i negativním duchu. Jak známo, tento obchod se někdy vytasí s opravdu zajímavou cenovou akcí, která vede k tomu, že už před otevírací dobou se před prodejnami nashromáždí velké množství lidí a potom se tam tvoří fronty.
Opravdu pěkná sleva
Obvykle je to provázeno také přetahovanou u regálů, kdy lidé doslova baží po zlevněném zboží, kterého však nemusí být vždy dostatek. Ale zpět k tomu, co Lidl předvedl tentokrát a co se tam od dnešního rána odehrává.
Od soboty začala platit velmi zajímavá cena na máslo privátní značky Pilos. Jde o klasické čerstvé máslo, které je velmi oblíbené a které kvalitou nikterak nezaostává za těmi značkovými. Tento produkt se dostal do prodeje s mimořádně atraktivní cenovkou 39,90 Kč, což je 33% sleva oproti standardu.
A jelikož je máslo v ostatních obchodech stále velmi drahé, nepřekvapí, že do Lidlu vyrazily davy, aby se zásobily. Maximálně je možné odebrat 5 kusů výrobku, což ale většině lidí stačí. Nakonec, pokud do obchodu dojdete třeba ve dvou, máte nárok na dvojnásobné množství.
Ovšem spolu s akcí se objevily také problémy, které se týkají hlavně důchodců. “Koupila jsem si těch pět másel, ale koukám, že mi to napálili za plnou cenu,” říká smutně paní Ludmila z Příbrami. “Já už se na to můžu vykašlat. Pokaždé mě zblbnou a stejně z toho nic nemám.“

Zákazníkům dochází trpělivost
Jak se ukázalo, dotyčná zákaznice si nesprávně aktivovala kupon v mobilní aplikaci. To je častý problém, a to zejména pro důchodce, jelikož aplikace Lidl Plus nepatří mezi ty nejjednodušší.
Bohužel to ale přispívá k problémům na kasách a delšímu čekání pro všechny zákazníky. “Já ten Lidl fakt nechápu. Už tu čekám ve frontě 10 minut, protože každý druhý důchodce se tam dohaduje o kupony, které se mu nenačetly,” říká nespokojený zákazník pan Aleš.
Vše je tentokrát opepřeno ještě druhou akcí, která je ovšem rovněž vázána na nutnost aktivace kupónu. Zákazníci tak mohou získat slevu 70 Kč na celý nákup, pokud nakoupí za více než 700 Kč. To je další příjemný bonus, ovšem ani jeho načítání neprobíhá bez potíží.
Čtěte také: Lidl Outlet: Zákazníci odhalili, jaké skvosty nakoupili doslova za pár korun
Proč to Lidl stále takto dělá? Důvodů bude pravděpodobně více. Například tímto způsobem dokáže přesně limitovat množství, které si jeden zákazník může od daného produktu nakoupit. Dále potom zjevně hraje na to, že ne každého slevy zajímají, tak proč zlevňovat plošně. Kdo má o slevy zájem, musí si je aktivovat v aplikaci. Pakliže někdo nechce být účasten věrnostního programu, obchod mu napálí plnou cenu.
Foto: Shutterstock