24. 11. 2024

64 příspěvků u článku “Majitelé dieselových aut mají problém. V Evropě dochází AdBlue, bez které se nerozjedou

  1. Stačí se zeptat kamioňáků jak se ten ksindl vyřazuje z provozu. (Na jednotce se simuluje vyrazně nízká teplota a systém adblue je dočasně odstaven z provozu.

  2. Tak mě to je jedno, dokud bude diesel mít naco jezdit 😀 Když nebude palivo pro diesely bude palivo pro benzíny :p

  3. Aspon nebudou smrdet kdyz nebudou jezdit naftaci ja kdyz na to koukam jak to nekterejm huly ze neni ani vydet tak bych jim sebral i ockovaci prukaz a hned do srotu stim krapem

    1. Pokud to někomu čudí, že není ani vidět, pak za to nemůže nafta, ale řidič, který zanedbal servis.

    2. Az nebude jidlo a nepojedouu busy, sanitky, tak co? A ti co jim to huli jsou idioti s vyrabovanym filtrem pevnych castic… ti az chodi pesky. Ale jinak se moc neteste. Muze to byt pruser jako barak…

      1. V Británii už to asi vyřešili nevím jak chcete zařídit zásobování ale určitě máte něco jako koně atd. v záloze.

      2. ja treba filtr na dieselu nemam a nehuli to tak kde je problem ?ja uz vim kde zanedbana udrzba nebo spatne nasoftovany auto ci tak prekrmene ze uz to bez koure nejde

      3. Kdybyste nebyl zmatený debil, tak byste věděl, že kouřivost a vybrakovanost FPC nemá souvislost, hajzle jeden hysterickej.

  4. mam obednany auto 2.7benzin Euro6 a ad blue to nema. svara ma 6let strou 1.6 benzin a musi to tam lejt. tak je to asi jen o výběru

    1. Člověče jste snad idiot? Do benzínového motoru 1,6 benzin tam svagr lije Ad Blue? Vy budete vážně rodina nějakých idiotů…..

  5. No když není AdBlue, tak kupte destilku, trochu krystalické močoviny spočtěte poměry a umíchejte si vlastní.

  6. Tak to by měl autor článku občas kouknout do obchodů zrovna dneska v Lidlu mají 4L kanistr AdBlue v akci a plný regály.Jo a pro pořádek ta močovina se vstřikuje do PDF filtru pouze při regeneraci viz.google a wikipedie…

    1. Když už se něco stříká do DPF filtru je to nafta, ne AdBlue. Jinak by logicky nemohla probíhat regenerace, tj. vypalování částicového filtru.

    1. Samozřejmě se to týká i výkonu motoru. Bez adBlue pojede auto s nižším výkonem. Znám to z autobusu.

      1. ono to pujde podle me vyradit v jednotce ale ztratite zaruku nebo uz v ofiko servise vas neobslouzi a na STK problem

  7. Adblue je nesmysl hodný bolševického výmyslu. Přidávat do paliv něco co není třeba je zvěrstvo. Kdo to nařídil nech si kousne cyankály třeba bude mít ekologické prdy.

  8. Pánové, když o tom nic nevíte, takové auto nevlastníte, tak raději nic nepište. Hlavně, nic se nepřidává do paliva. Jedná se o vstřikování do výfukového potrubí před SCR katalyzátor, kde probíhá katalytická reakce a kde se močovina vlivem tepla a obsažené vody rozkládá na amoniak (NH3) a oxid uhličitý (CO2). Z výfuku pak odchází dusík a vodní pára. Není to od počátku běhu motoru, ale až je motor i agregát zahřátý. Řídí to řídící jednotka, jakož i samotnou regeneraci filtru pevných částic. Z takového “nafťáku” nic škodlivého neleze. Mám necelé 2 roky a výfuky bez známek sazí. Obsah nádržky AdBlue vystačí od servisky do servisky – tedy bez starosti. Motor má 300 koníků a uhání z 0 na 100 za 5 vteřin. Všem vřele doporučuji. Nehoňte tříválcové, litrové “zdecháče” se spotřebou 9 litrů po dálnici.

    1. Od servisky do servisky??? a to jej opravdu máte??? nebo jezdíte maximálně o víkendu nakoupit, my doplňujeme cca po 2500-3000km, tudíž za rok cca 4-5x

    2. jezdil sem s firemnim boxerem co to mel a verte nebo ne smrdelo to hrozne pri regeneraci takze ne kazde auto je “ciste” jak tvrdite s timhle systemem podotykam ze to bylo nove auto

  9. To jsou kecy, já splňuji sesváým autem 5 a žádný AD blue tam nemám. Mám totiž Auto a ne nějakou sračku z koncernu W – škoda.

    1. v článku jsou nepřesnosti, a tady ví taky některří prd. Většina osobáků to měla až s EURO6,konrktétně často až s EURo6c, třeba Hyundai. Ale původní EURO6 disesly Hyundai jezdily bez toho a taky šly DPF do kopru po 120t, protože často vypalovaly (na rozdíl od EURO5 kterej byl zlatej a 300tisíc na pohodu) a ten díl stojí 90 tisíc….Takže s chcankama je to ta lepší varianta, než to vypalovat v DPF.

  10. Takže vy, co to nebudete používat – zakarbonujete si výfuky, na STK vám seberou TP a budete bez auta. Chytré…

  11. Ještě že jsem si nechal tu jedničkovou oktávku. Ta jede i na řepkový olej. Trochu víc to smrdí, ale jede. Druhý máme trojkovou a ten sajrajt taky nepotřebuje.

    1. ja treba mam leona s 1.9tdi klasickou rotackou v uprave nehuli nesmrdi jak kdyz je to studene ale to dela i novy naftak u ohratyho auta o nem vubec nevim ono to nechce bejt az moc velky setrilek a obcas tomu autu doprat a nebat se mu dat trochu po krku aby se vycistil

  12. Ano mám 2 autička bez těchto smrdutých chcanek..Mají E4 a vůbec mne to nevadí!! Jsou čipnuté a pouštím do ních kyslík s vodíkem a všichní čumí na technické jak jsou spaliny čisté a přitom mám odpojený EGR..

      1. pritom paradoxne to EGR je tam spis pro zlost a zbytecne to zasi…motor a emise jsou pak jeste horsi ale to slyset nechteji

    1. Až budu mít měnit v E-wagen „baterku”, tak ho prodám nějakýmu chytrákovi co do té doby jezdil ve „friťáku”. 😁

  13. Něco jsem koupil. Zaplatil jsem za to. Funguje to. Provoz je směšně levný. Já to vyhodím, protože jsem strašně chytrý. Parametry chytrosti jsou posunuty mimo mé zorné pole. Přečetl jsem to houpacímu koňovi. Strašně se řehtal.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *