Vzhledem k vysokým cenám začínají být zákazníci v supermarketech pozornější a často se nestačí divit tomu, co jim tam provádějí. Je to jen pár dní, co jsme upozornili na případ muže, který si v Globusu koupil kuřecí křídla, ovšem k nim mu bylo napočteno ještě další maso, které si vůbec nekoupil a nedostal. Až doma zjistil, že za křídla zaplatil více než 700 korun.
Čtěte také: Kuře v Globusu za 700 korun. To si dělají legraci. Zjistil až doma, co mu udělali
Masa nebylo dost
Obdobný, byť přeci jen odlišný případ, se odehrál v Penny Marketu ve Slaném ve Středočeském kraji. Upozornila na něj stanice CNN Prima News, kterou kontaktovala zákaznice s tím, co se jí přihodilo. V obchodě si zakoupila vepřovou kýtu bez kosti, a to takřka přesně dva kilogramy.
V obchodě si ničeho nevšimla, ale když nákup doma vybalila, kýta ji přeci jen přišla poněkud malá na to, že by měla vážit dvě kila. Neváhala tedy, vyndala svou kuchyňskou váhu a kus masa zvážila. A bylo jasno. Obchod zákaznici podfoukl. Namísto deklarované váhy dvou kilogramů mělo maso pouhé kilo.
Žena se tedy do obchodu vydala zboží reklamovat a pochopitelně byla úspěšná. Ze strany Penny Marketu to totiž bylo naprosto neobhajitelné, a tak raději rovnou přiznal chybu.
Bude se to zkoumat
Přehodil ji ovšem na dodavatele, protože je to právě on, kdo u baleného masa ručí za správnost údajů na etiketě. Kdo je na vině, však zákazníkům může být poměrně jedno. Tyto věci by si každopádně měl hlídat i samotný obchod, nakonec jde i o jeho renomé. Penny Market chce každopádně hmotnost náležitě prověřovat, aby se něco takového neopakovalo.
Vzhledem k tomu, že jde o již druhý případ, mají ale zákazníci oprávněnou obavu, zda to na ně řetězce náhodou nezkouší, přičemž jim drtivá většina pokusů projde, protože lidé podobné věci příliš nezkoumají. A když se na to přijde, často už to nechtějí řešit, a tak nad tím mávnou rukou. Když už se někdo ozve, tak se obchod pouze omluví, se zákazníkem se vyrovná a jede se dál. Nezbývá než doufat, že šlo skutečně o nechtěný omyl.
Foto: Shutterstock
Pokud jsem to správně pochopil (čtu takové články velmi letmo), tak se jednalo o balíčkované maso.
To se nekupuje, ani v úmyslu sebedestrukce.
Často svinstvo nabodané vodou a chemií, aby to maso onu vodu v sobě udrželo a zvýšila se tak gramáž a následně prodejní cena. Tyto triky jsou veřejně dostupné na youtubu třeba, či serverech co se zabývají poškozováním zákazníka. Neprozrazuji nic co by nebylo mnohokrát zveřejněno již. Jenže to by zákazník musel někdy sledovat namísto bajek o červené Karkulce a jiné v hlavních zprávách, kde se to pohádkami a pohádk@ři jenom hemží.
Mě se stalo také v Penny že sem kupil asik tak 30dkg salámu a až doma sem zjistil že ho Mužů dát nanejvýš psovi
V Penny se mi už mnohokrát stalo, že se cena položek v mém nákupu neshodovala s cenovkami na prodejně, nebo mi narazili něco navíc. Od doby, co mi to docvaklo, vždycky kontroluju, co mi razí, plus si ihned po nákupu procházím účtenku. Několikrát jsem je musela upozornit na chybnou cenu, či artikl.
Jo toje také pravda.
Do Penny už nechodím od té doby ,co mi účtovali 100 rohlíků,místo 10.Prišla jsem na to až doma,tak bylo pozdě jít něco reklamovat.Nikdy jsem si nekontrolovala účtenky,ale od té doby ano.