Pokud někdo cestuje na dovolenou, očekává, že všechno půjde podle plánu a že za své peníze dostane i kvalitní služby. Jak se ale často ukazuje, zdaleka tomu tak být nemusí a velmi jednoduše se zákazník může ocitnout nikoliv na prvním, ale až na úplně posledním místě. Jeden takový příběh na Twitteru popsal český miliardář a majitel internetového obchodu Rohlík.cz Tomáš Čupr.
Nepochopitelné zacházení se zákazníky
Ten se rozhodl podělit o to, jak letecká společnost naložila s pasažéry, shodou okolností jeho rodiči. “Smartwings vám prodají letenky pro rodiče, kteří nemluví anglicky. Na letišti jim řekli, že nemají místa, protože letadlo bylo přebukováno a ať to řeším s aerolinkou. A Smartwings si na telefonu umyjí ruce, že to operuje Eurowings. Transakce byla ale u nich,” uvedl na úvod Tomáš Čupr.
Cestující v tomto případě narazili na nepříjemný problém, kdy letecké společnosti prodávají na své lety běžně více letenek, než kolik je míst v letadle. Počítají zkrátka s tím, že nakonec někdo na letiště z různých důvodů nedorazí. Jenže někdy se stane, že dorazí všichni a nastává problém. V takovém případě je totiž nutné z letu někoho vyloučit. Slušná letecká společnost to udělá tak, že s některými pasažéry, kteří se obvykle dobře orientují, domluví a nabídne jim kompenzaci. Ta je často tak lákavá, že ti na to dobrovolně přistoupí a všichni jsou spokojeni.
Nehorázné chování aerolinky
V tomto případě však letecká společnost zřejmě vybrala někoho, kdo se nedokáže příliš bránit a jednoduše mu oznámila, že nikam neletí. Vzhledem k tomu, že tito cestující nerozumí příliš dobře anglicky, jsou do značné míry ztraceni.
“Příběh graduje. Po ztraceném kufru a 2 hodinách (protože jim řekli, že neletí až v situaci, kdy měli odbavená zavazadla a nastupovali do letadla) nám Eurowings řekli, že pokud je to objednané přes Smartwings, musí se to finálně řešit s nimi,” pokračoval na Twitteru Čupr. “Smartwings na telefonu nám řekli to samé, co před 4 hodinami. Takže ve 22:20, čtyři hodiny po plánovaném odletu, a kdyby rodiče byli sami za sebe, tak pořád neví, co se bude dít. Já se samozřejmě postaral, ale ne každý má tu možnost. Zítra jdu do boje,” zahrozil tvrdě miliardář.
Foto: Shutterstock
Čupr miliardář, když nechá lítat rodiče se Smartwings…
Ale to tak je no sice divný ale je
No, i bohatý člověk rád ušetří…
A máte snad něco proti….
Proč ne…..?
Nejednat se o rodiče miliardáře, tak se tu o tom pravděpodobně nepíše a podvedení důchodci ať si to řeší jak chtějí?
No to je clanek o *** 😀 brekot od cloveka, co koupi levnou letenku a neni schopen udelat ani online odbaveni. Pripomenu ti to, az mi zase nekdo pokazi objednavku z Rohliku, ty bojovniku.
Jestli si to přečte tak už ti nepošle ani ten rohlík.😉
Jste hrubý a závistivy.
Pěkný den.
Levná letenka v ČR znamená, že neodletíte?
Jako shitwings je hnus největší a nejspíš i pračka na prachy, ale když už jsem miliardář, tak buď koupím letenky tím spíš že pro rodiče od nějaký normální spolecnosti, ne lowcostu a nebo rovnou soukromý letadlo. A psát EU 2023 je trapný a nevím na co tím chce pán poukázat
Prosím napište jak to se dopadlo. Diky
Řešíme prave stejný problém s Ryanair (dnes jsme se měli vracet z Tenerife, nechtěli nás vypustit ve Vídni do letadla takže jsme neodleteli), bohužel ale nemáme úplně na to soudit se s tak velky gigantem ….. naše malé děti utrpěly uplny šok, mysleli jsme ze se nám tam u te přepážky zhroutí, jak plakaly…..Ryanair nám přidělil číslo reklamace a zatím nereaguje …. Obavám se, ze z nich nic nedostaneme
Na aerolinky Smartwings platí hlavně právníci…Po 3 letech jsem z nich nakonec dostala peníze za letenky zrušené za covidu a to včetně penále! Bez právníků se se mnou odmítaly bavit. Jak jim přišla předžalobní výzva, tak změnily názor…🤔😂
Dobré bylo, že odměna se strhla až z obdržené částky a díky penále jsem dostala po odečtení právních poplatků víc, než jsem zaplatila😏😁
No tak teď ta společnost asi zkrachuje.
První bych vycházela ty namistrovane letušky, tedy pardon, letecký personál.
Smartwings by měli už zakázat. Kazí dobré jméno ČR. Prý je to nejhorší letecká společnost v Evropě?
To je hrozné, držím Vám pěsti.
To mě zase nedodali kufr na cílové letiště přesto že jsem zaplatil. Reklamoval jsem to hned jak jsem přiletěl ale kufr nebyl k nalezení. Teprve na zpáteční cestě se kufr našel. Je to již měsíc ale k vrácení peněz se letecká společnost nemá.
Tak mi to připomnělo historku na english kurzu na Maltě před 12lety. Dvě němkyně si stěžovaly,že v letadle nedostaly ani večeři a měly hlad . A s kým jste letěly? Se Smart Wings! Tak proč jste neletěly třeba s Lufthansou? Ta je drahá! A potom si ještě s dalším Helmutem stěžovali, že tam měli úzká sedadla,že se do nich skoro nevešli. Následovala odpověď, že sedadla v letadlech jsou standard,ale oni jsou over limit…. několik dní se mnou dámy nemluvily!
A souvislost s tímhle případem, kdy byly zaplaceny letenky a jediným požadavkem bylo prostě letět?
Nějak mi unikla.
Aerolinky jsou pěkný svině. Mě se to stalo také.
Smartwings je naprosto nejhorší společnost,k zákazníkům se chovají hrozně,k zaměstnancům také. Berou na ně neoprávněně dotace,je tam strašně moc podvodu. Je dobré,že se do toho dá miliardář. Myslím,že se k němu moc rádi přidají další lidé na hromadnou žalobu. Znám jich hodně,co s nimi měli a mají problémy. Takže nejvyšší čas s nimi zatočit.