21. 11. 2024

8 příspěvků u článku “Smartwings už to přehání. Češi mají dopravce plné zuby, dělá jim nepěkné věci

  1. Zpoždění je z 90 % způsobeno Eurocontrolem z Bruselu, který řídí provoz nad Evropou. A sorry, ale ještě jsem neviděl 737-8, kde by se člověk 185cm+ vešel a vůbec letadla tohohle typu mají opravdu nahuštěnější sedačky. Na druhou stranu, sedačky jsou mnohem komfortnější a širší jak u např. Ryanairu. A to že nešla sklopit sedačka, tak v řadě nouzových východů a řadu před, nejdou z bezpečnostních důvodů nikde sklopit sedačky. To je asi tak k tomu.

    1. Sklápět sedačky v tomhle dobytčáku by měli zakázat, 4 hodiny to vydrží každý, né? A když né, tak si musí připlatit a letět vyšší třídou

  2. Já tedy musím nesouhlasit. Před týdnem jsme s touto společností letěly a vše bylo v pořádku všude čisto a vše fungovalo jak má.Personal i letadlo bylo v pořádku a byl to příjemný let. I 10 minut zpoždění při letu dohnal a přistály jsme na čas.Za mě vše fungovalo na jedničku.

  3. Katastrofa se Smartwings to je 2,5 hodiny nedůstojného cestování.
    Příště raději zahraniční linkou.

  4. Přesně… Se Smart Wings jsme letěli v úterý, (kupodivu bez zpoždění), ale je to vážně katastrofa… Sedačky příšerné, područky nefunkční, a místa tak pro děti… (Mám 182 cm). Už teď se netěším na zpáteční cestu…
    737-8 je opravdu ,, dobytčák”..
    Před pár lety, s KLM, (tuším A370), a to úplně jiný level… ( A to nemluvím o servisu…) Smart Wings se mají ještě hodně, co učit…

  5. Možná by stačilo, kdyby se cestující při koupi zájezdu dotázali, jakou společnosti budou letět a pokud by to byla tato problémová společnost, tak bych si zájezd nekoupila. Kdyby cestovky z toho důvodu neprodali zájezdy, tak by se problém s leteckou společností musel řešit. A myslím, že když si koupím zájezd, který má zpoždění už na kompenzaci za zpožděný let, tak je pro mne “partnerem” cestovka a odškodné bych požadovala od nich. Protože tyto společnosti mají smlouvy právě s CK. Ale ty jsou zvyklé, že si našinec nechá všechno líbit. Hlavně že pojedu.

  6. Za počet sedaček je asi odpovědný výrobce, ne? To asi letecká společnost neovlivní… . Před měsícem jsem letěl z Vídně s Ryanair , letadlo LAUDA po bývalém F1 frajerovi. A v letadlech Airbus je podle mne menší pohodlí než v Boeingu , které používají SmartWings. Letos jsem ještě letěl i s Wueling a Wizzair, nevidím mezi všemi těmito společnosti rozdíl.

  7. Tak předně byl to charterovy let,tudíž cestující měli smluvní vztah s ck a ne leteckou společností,takže jakékoliv náhrady jdou za ck a to možná bude problém,postarat se tudíž o ně měla cestovka. Měl sem kdysi podobný problem,jenže cestovka canaria travel nás sms ponechala v hotelu,zajistila večeři a teprve když se nahradni letadlo blížilo,sms nám sdělili odjezd na letiště. A vy také “novináři se laskavě doucte o právech a povinnostech. Smartwings podle mých zkušeností,naposledy včera je docela solidní společnost přílet do Prg skoro přesně.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *