Zákaznický servis je chápán jako jakákoliv interakce zaměstnanců a majitelů dané společnosti se svými zákazníky. Vysoké standardy tohoto typu kontaktů jsou při vedení firmy nesmírně důležité. Jsou užitečné nejen pro kupujícího, který uspokojuje jeho potřeby, ale také pro podnik. Zákaznický servis může přinést firmě nemalé benefity.
Přihlaste se na akci věnovanou novinkám v zákaznickém servisu
Zákaznický servis má velký smysl, proto vás zveme na akci Budoucnost zákaznické zkušenosti. Jedná se o velmi zajímavou akci, která se koná ve čtvrtek 22. září 2022 od 10:00 do 14:00. Kapacita je omezená, rezervujte si proto svá místa včas. Kdo akci pořádá? Tuto hvězdnou akci pořádá společnost Cloudfresh. Sejít se můžete s dalšími kolegy na jednom z nejatraktivnějších míst v Praze a to v Avant Business Center, Hvězdova 1716/2b, Praha. Co vás čeká? Seznámíte se s celou řadu poznatků od renomovaných společností jako jsou Zendesk, Cloudfresh či Cloudtalk. Představeny vám budou nejnovější trendy v oblasti zákaznické podpory a Ksenie Goncharuk představí nejzajímavější novinky od Zendesk. Přidejte se k nám a užijte si skvělý brunch.
Zendesk Guide
Zendesk Guide to je inteligetní základna pro lepší samoobslužné a zmocněné agenty. Profesionální a přátelský zákaznický servis v mnoha odvětvích je pro podnikatele příslovečným být či nebýt. Zákazník, se kterým nebylo zacházeno v souladu s jeho preferencemi a očekáváními a který nevyhověl jeho potřebám při nákupu produktu nebo služby, může přejít ke konkurenci a šířit proslulost konkrétního místa – dnes, v době univerzální přístup do sítě, poškození dobrého jména podnikatele, který špatně obsluhuje své zákazníky a který to umožňuje svým zaměstnancům, je velmi jednoduché. Využijte své know how s Zendesk Guide, který je chytrou znalostní databází pro lepší samoobsluhu a zmocněné agenty.
Při zvažování, proč je dobrý zákaznický servis v podnikání důležitý, stojí za to věnovat pozornost také trochu méně zřejmým aspektům. Podnikatelé by měli předpokládat, že při podnikání je důležité nejen budovat reputaci značky nebo násobit zisky, ale také pomáhat druhým, starat se o ně a chovat se k nim tak, jak byste chtěli, aby se oni chovali k vám. Za zdůraznění stojí i to, že spokojení zákazníci mohou společnosti hodně přispět, když během služby vypovídají o svých problémech a potřebách, což umožňuje zavádět do nabídky inovativní, nové produkty a služby. V neposlední řadě je dobře obsloužený kupující ochoten odpustit více chyb či omylů. Zendesk vám s tímto pomůže.