Vlastně je to jen těžko pochopitelné, proč tento řetězec na českém trhu nepůsobí už delší dobu. Zatímco všechny ostatní německé značky své tuzemské pobočky otevřely již před desítkami let, tento si dal skutečně na čas, a rozjíždí to tady teprve teď.
Velmi pěkné nakupování
Který obchodní řetězec z Německa byste si v České republice přáli nejvíce? Většina pravděpodobně řekne Aldi, protože ten u nás chybí podobně jako polská Biedronka. Ovšem na rozdíl od ní tu nejsou ani náznaky toho, že by snad do Česka chtěl vstoupit. Jednoduše propásl vhodnou příležitost, a tak se soustředí na jiné země. Nikdy ale neříkejme nikdy.
Aktuálně sem má ale namířeno jiný německý řetězec, který má podobně slavné jméno. Nejde o nic menšího než Müller. Ten všude po Evropě konkuruje řetězcům s drogerií v podobě Rossmanna a DM, ovšem v tuzemsku dlouho chyběl. To se teď však mění.
Podobně jako tyto drogerie nabídne i Müller skutečně širokou škálu sortimentu. Pravděpodobně ještě větší. Neměly by chybět ani určité potraviny, a to ze segmentu zdravé výživy. Vedle drogerie se však můžete těšit i na takový sortiment, jako jsou hračky, papírenské potřeby nebo móda.
Češi už se těší
“To je vážně skvělé, že sem přichází Müller. Vždycky, když jezdíme do Německa na nákupy, tak se stavujeme v Aldi a právě tam. Oproti těm našim drogeriím je to úplně něco jiného, především pak skvělý zážitek z nákupu,” říká pro server Mix24.cz paní Anežka z Plzně.
Že to Müller s českým trhem myslí opravdu vážně dokládá snaha nabrat ty nejlepší možné zaměstnance. Řadové prodavačky by zde měly vydělávat 30 až 40 tisíc korun, přičemž manažeři prodejen si přijdou až na 150 tisíc korun, jak vyplývá z náborových inzerátů.
Čtěte také: Průšvih v českých obchodech. Zoufalí lidé na kase nechávají zboží a utíkají pryč
Vzhledem k velikosti tohoto řetězce se přitom dá předpokládat velmi rychlá expanze. Pro takovouto značku nemá smysl, aby působila na pár místech. Musí jít cestou plošného rozšíření.
Foto: Shutterstock
Šašek objevil Ameriku?