
Jednu prodejnu za druhou otevírá v České republice nový obchodní řetězec, který většina tuzemských zákazníků ještě nezná, ale se kterým se jistě velmi rychle seznámí. Na rozdíl od dosavadních hráčů na trhu, kteří se vyznačují prodejem předraženého zboží, je tento zaměřen naopak na to, aby zákazníkům poskytl produkty co možná nejlevněji.
Funguje to náramně dobře
A je to skutečně znát. Jde o obchody Action, který aktuálně otevřel prodejnu v Litvínově a navršil tak jejich celkový počet na 85. Začíná jít o skutečně významný řetězec na tuzemském trhu a stále více lidí tam chodí nakupovat.
“Mám to tam opravdu moc ráda, protože často mění část nabídky, takže tam vždy objevíte něco jiného. Dobře se tam nakupuje hlavně drogerie, která stojí tak třetinu toho, co třeba v Kauflandu, a navíc je mnohem kvalitnější,” říká pro server Mix24.cz paní Lída z Ostravy. “Skvělé jsou tam také potraviny. Nemají sice kdovíjak široký výběr, ale mají vážně fantastické cukrovinky. A opět za bezkonkurenční ceny. Jinde už je vůbec nenakupujeme.“
Koncept Actionu vychází z takzvaných “dolarových” obchodů. Ty mají velkou tradici ve Spojených státech amerických, ale rozrůstají se také v Evropě. Princip spočívá v tom, že drtivou většinu zboží zde pořídíte za částky, které lze považovat za drobné.
„Otevřením nové prodejny v Litvínově se přiblížíme ještě většímu počtu českých zákazníků. Jsem rád, že budeme mít v Ústeckém kraji již devět prodejen s pestrým a neustále se měnícím sortimentem,” konstatoval šéf Actionu Jan Štěpánek.

Je tu velká poptávka
Přibližně 1500 položek zde nestojí více než 25 Kč a průměrná cena jednoho produktu tu činí 50 Kč. Důležité je také zmínit, že každý týden je do prodeje zařazeno 150 nových výrobků. Tímto způsobem řetězec, který prodává také doplňky do domácnosti, potřeby pro motoristy nebo nářadí na zahradu, drží zákazníky v pozornosti, aby ho navštěvovali pravidelně.
Čtěte také: Hrozné máslo v českých obchodech. Kdo si ho koupil, toho obchody napálily
Na tomto příkladu je skvěle vidět, jak zákazníci v České republice touží po kvalitním a levném zboží, které jim běžné obchody jednoduše neposkytují. Z tohoto pohledu se tu otevírá velký prostor také pro řetězec Biedronka z Polska, který je také velmi levný.
Foto: Shutterstock