
Málokterý řetězec je v České republice tak moc oblíbený jako právě Pepco. Je to dáno samozřejmě tím, že tato značka hodně tlačí na cenu, což v tuzemsku nebývá zvykem. Není výjimkou, že si zde nakoupíte spoustu pěkných kousků a u pokladny vás překvapí, jak málo platíte.
Tohle se vůbec nepovedlo
Dalším důvodem obliby, a to zejména mezi ženskou částí zákaznického spektra, je skutečnost, že se v těchto obchodech často obměňuje sortiment. Zboží tu zkrátka není jednotvárné a každý týden přibude něco nového. To je samozřejmě vnímáno jako pozitivum, ovšem z hlediska samotného Pepca to klade obrovskou potřebu na kontrolu kvality jednotlivých výrobků.
V poslední době se přitom řetězci v tomto ohledu vůbec nedaří, a tak musí poměrně často stahovat své zboží a navíc upozorňovat zákazníky, kteří už si ho koupili, na jeho závadnost.
Tentokrát to přitom potkalo skutečně oblíbený výrobek, navíc určený pro děti. Jde o razítka značky Art&Craft. Je to sada malých razítek, která si děti velmi oblíbily.
“Na základě testování bylo zjištěno, že výrobek nesplňuje požadavky nařízení (ES) 1907/2006 ze dne 18. prosince 2006 o registraci, hodnocení, autorizaci a omezování chemikálií (REACH) z důvodu překročení obsahu ftalátů,” informovala společnost na svém webu.

Lidem se to nelíbí
“To snad není pravda. Samozřejmě, že to máme už několik měsíců doma a děti si to tiskly na kůži. Jak se něco takového vůbec může stát? Oni řeknou, že to zjistili na základě testování, tak proč to neotestovali, než to uvedli na trh,” říká pro server Mix24.cz paní Sofie z Prahy.
Naráží přitom na důležitou otázku, kdy Pepco zjevně uvádí do prodeje výrobky, u kterých si zatím není jisto jejich kvalitou. Testuje je potom až v průběhu, což není vůbec optimální. Škody už byly napáchány, nehledě na to, že se každý nedozví o tom, že razítka jsou závadná.
Čtěte také: Na český trh vstoupil nový řetězec Action. Konkurent Pepca a Kiku sází na moment překvapení
Kdyby to byl ojedinělý případ, asi by se to dalo přejít. Jenže tak tomu opravdu není a naopak se to stává vcelku často. Pepco si tak skutečně zahrává se svou pověstí, což by se tomuto obchodu mohlo vymstít, jelikož na jeho pozici se tlačí další, jako je třeba TEDi, Kik nebo Action.
Foto: Shutterstock